Op woensdagmiddag 1 december 2021 heeft ons erelid Roelof Hein een koninklijke onderscheiding gekregen.

Hij is voorgedragen door zijn familie om zijn vele vrijwilligerswerk wat hij heeft gedaan en nu nog steeds doet. Hij verkoopt o.a. spullen uit zijn eigen groente/siertuintje. De opbrengst doneert hij elk jaar aan het Hospice in Dedemsvaart.
Voor DES heeft hij ook veel betekend. Roelof was vanaf de oprichting  van muziekvereniging S.D.G uit de Vuile Riete (1946) lid t/m 1965 van onze vereniging.
In 1962 is onze vereniging gefuseerd die nu nog muziekvereniging D.E.S. Linde heet. In 1988 is Roelof weer opnieuw lid geworden en is dat gebleven tot 2020.

Op 4 april 2012 is Roelof benoemd tot erelid van onze vereniging.

Hij speelt nu weer als “vrijwilliger” elke woensdagavond mee.

Roelof is een zeer bescheiden man en zet zich zelf zeker niet op de voorgrond, staat altijd klaar voor anderen en is een sociaal zeer sterke man.

Namens muziekvereniging D.E.S. willen we je nogmaals van harte feliciteren
met deze onderscheiding.

Geniet ervan, het is je gegund